322535.jpg322536.jpg

Olen jo verrattain taitava käsistäni ja vesipullon piteleminenkin käy jo tottuneesti. Ette uskokaan kuinka nopea minä olen tarttumaan kaikkeen käsillä olevaan, kaikki käy niin verhot kuin astiatkin, hiuksista puhumattakaan. Ja ote on pitävä! Olen myös oppinut kääntymään, teen sen nyt aivan tietoisesti ja harjottelen sitä uutterasti, vaikka jo marraskuussa kääntyilinkin vatsalleni silloin tällöin, nyt se käy minulta jo aivan pinnistelemättä! Varsinaisen harjoitteluni aloitin tuossa ennen joulua 20. päivän tienoilla, nyt sitten alankin olla jo 'melkein mestari' tässäkin asiassa!

Tiedättekö muuten kuinka monta ihmistä tarvitaan laittamaan minulle laastari varpaaseen? siihen tarvitaan vähintään 3! yksi pitää kiinni käsistä, yksi jalasta ja kolmas voi mahdollisesti saada kipristelevään varpaaseeni jonkunmoisen kiinnituksen aikaiseksi.. siis voi saada! takuuvarmaahan se ei ole! Ja että se laastari jotenkin kestäisi edes seuraavaan vaipanvaihtoon, siitä ei sitten ole toivoakaan... ;)